viernes, enero 02, 2009

Deus morreu!!!!

“Caro Deus
Sinto-me profundamente desiludido consigo com a Sua falta de sentido de responsabilidade. Para dizer com frontalidade, considero-O um cobarde e penso en Si sobretudo como alguém que abondonou a viagem a meio, o que, convém que se sublinhe, nao se faz, principalmente numa obra tao importante.


A Sua criaçao mete agua por todos os lados, todos os dias se descobrem novas falhas na embarcaçao, a pesar de muitos dos passageiros nao terem percebido e nao estarem conscientes do perigo que correm. O mesmo se pode dizer dos anormais que comandam o navio, o exemplo extremo do falhanço, da inutlilidade e da incompetencia que dominan aquilo a que algum génio (¿¡?¡) chamou de raça superior: a nossa querida raça humana.
Deve admitir que a idea de criar o mundo numa semana nao foi das melhores, só aumentou os problemas e a situaçao actual é o expelho de uma clara falta de planeamento. A cobardia que já me referi anteriormente debe-se ao ipso de abandonar um trábalho a meio quando este começa a correr mal e despois virar as costas, partindo para outra.
Realmente, só Lhe perdoo se se estiver a pasar uma das seguintes situaçoes:

- encontrar-se num estado de completa bebedeira (roçando o coma alcohólico).
- estar apaixonado.
- ter um excelente sentido de humor e gostar de se rir dos bonecos de lama que aquí habitam (incluindo eu).

Se responder que sim a duas das três hipóteses pode mesmo telefonear-me a convidar para uma visita aí ao topo, que que ponderarei esquecer os conflictos passados, e nao forom poucos, e pago-Lhe um copo no Bairro Alto...

Um abraço
Terra, Setembro 1998”


It´s the end of the world as we know it and i fell fine

Ninguén quixo escoitar a voz da terra nai, agora xa é tarde, os choros tan só serven para apaciguar os nosos erros.
Rezamos sen saber moi ben a razón, as nosas súplicas esbozan unha clara debilidade. As nosas máns aprentanse cada vez máis forte esperando unha resposta de Deus, pero Deus morreu.Achégase a fin do mundo, achéganse as eperanzas de que apareza outro mellor.

No hay comentarios:

Publicar un comentario