martes, marzo 19, 2013

VICIOUS


Morrerei novo.

Fareino como resposta  a necesidade de vivilo todo xa.

Todo nun xa permante.

Xusto no momento no que atope a miña Nancy, morrerei.

A señorita  Spungen  envasará ao baleiro o estado de éxtase que produce o tiro máis intenso.

[Cabalo]

Administrará en pequeñas doses todo iso.

Virá xunto a min e dirá:

“calma vaquero, estou aquí”.

Eu responderei:

“BUT TROUGHT IT ALL, WHEN THERE WAS DOUBT/ I SHOT IT UP, OR KICKED IT OUT
I FACED THE WALL…AND…THE WALL/ AND DID IT MY WAY”

Tócaa

Outra vez

Frank
----------------------------
Os veciños de arriba grítanlle ao seu fillo para que cale a boca. Bérranlle furiosos á criatura para que cale a puta boca.  Póñense por intre ao nivel intelectual dun neno de dous anos para que cale a puta boca:
NACHO, QUE TE CALLES LA PUTA BOCA.
--------------------------------------

A que non me deixas estar asi?

A que non me deixas seguir neste estado depravado

 bacanal vampírica

 que doe, que manca,

 que che toca  os collóns.

A que non?

A que me queres?

A que non serías capaz de soportar  verme asi nin un minuto, que digo minuto! Nin un segundo máis
.
Non colle máis merda no chan,

 non hai muda limpa.

Non.

Nancy

Si?

Ven pronto.




No hay comentarios:

Publicar un comentario