sábado, enero 22, 2011

Un cincuenta

B: deixa de fumar, non ves que te estás matando?

A: cálate

B: poderías ter un pouco de respeto cos que non fumamos

A: pero que dis?

B: o que oes

A: acabamos de foder non?

B: si

A: pois eu despois de foder preciso fumar un pitillo

B: claro, é algo inevitable

A: para min si ostia

B: vale vale....

(pausa)

A: é curioso

B: si?

A: o ben que se levan os nosos sexos e despois non son quende aturarte.

B: eu tampouco. Debemos ser unha especie de binomio defectuoso que só funciona na cama.

A: máis ben somos animais.

B: un pouco fiera si que eres.....

A: joder si cando nos vemos o único no que pensamos é ou en discutir ou en saciar o calentón que levamos enriba, nin nos falamos

B: estámolo facengo agora

A: home despois desta noite non creas que teño moitas ganas de discuti

B: si, estivo ben.....moi ben......

A: tamén é curioso porque mentras fodemos sinto como si te coñecese de toda a vida.

B: a min pásame o mesmo

A: pero agora aquí ao lado da cama prodúcesme a mesma frialdade que calquera descoñecido

B: pero non o son

(pausa)

A: sabes? Si che digo unha cousa non te ris?

B: son todo orellas!

A: Sempre fuches o meu top one de entre todas as persoas coas que me deitei

B: si? Anda... non mo creo

A: pois si, de feito os meus colegas debecen por catarte

B: está ben sabelo

A: pero tranqui, con eles non funcionarias

B: como? Ti que sabes?

A: mira, jódeme recoñecelo pero eres a miña media laranxa no que a sexo se refire. Se as relacións amorosas deste mundo se basaran única e exclusivamente no sexo, ti serias o amor da miña vida.

B: home, é unha parte importante....


(pausa)

A: veña, vístete

B: que?

A: que te vistas

B: para que?

A: para que vai ser, teraste que largar ou?

B: estas de coña non?

A: non, gustaríame que te foras

B: son as tres da mañá

A: na entrada hai algo de diñeiro si precisas para o taxi

B: pero non entendo, por que?

A: por que? Queres saber por que?

B: si

A: déixao

B: non, agora dimo, supoño que terás unha razón non? e noite pecha e....

A: Pois xa se me está a pasar o efecto do polvazo desta noite, estoume a sentir unha merda que só sabe foder, a máis sucia escoria sen sentimentos, e o peor de todo, non teño forzas para botar outro polvo asi que un dos dous sobra non? E creo que os dous sabemos quen é o propietario do colchón

B: veña pois si queres discutimos

A: prefiro fumarme outro pitillo, ou un porro, ou comer magdalenas con xamón que sei eu!pero só!

B: vai moito frio na rúa....

A: por hoxe xa chegou, veña

B: eres un fillo de puta

A: un grandísimo fillo de puta son!

B: non cambiarás.... e eu tampouco.....non sei como fago pero eu tampouco...

(B márchase coa metada da súa roupa nas mans)

A: non te preocupes, chamareite!



Mudanzas

No hay comentarios:

Publicar un comentario